My Weblog: umraniye elektrikci uskuadar elektrikci usta elektrikci sisli elektrikci

Cariere


cariereDorim să aducem în compania noastră oameni care sunt orientați către client, oameni cu inițiativă, oameni capabili să lucreze în echipă.

Dacă sunteți interesat să lucrați în cadrul companiei Ecoflam Service, vă invităm să ne trimiteți CV-ul dumneavoastră, însoțit de o scrisoare de intenție prin e-mail la adresa: office@ecoflam-service.ro

Locuri de munca disponibile în cadrul companiei noastre

Operator call center/responsabil magazin/ofertare-facturare

CERINȚE

  • Capacitate ridicată de comunicare cu clienții.
  • Orientare către clienți.
  • Dicție în comunicarea telefonică.
  • Imaginație.
  • Prezență de spirit.
  • Cunștințe temeinice în domeniul instalațiilor și service.
  • Simț comercial.
  • Maleabilitate.
  • Adaptabilitate.
  • Rezistență la stres.
  • Spirit de echipă.
  • Experiență anterioară în activități de customer service.
  • Cunoștințe ale pachetului Office .
  • Cunoștințe contabilitate primară.

RESPONSABILITĂȚI

  • Răspunde la solicitările clienților la telefon, mail, fax, și în magazinul de prezentare.
  • Organizează logistic activitatea de service.
  • Înregistrează informațiile primite în cadrul convorbirilor telefonice în sistemul informatic.
  • Identifică și rezolvă probleme apărute în sistemul logistic.
  • Arhivează documente.
  • Efectuează activitatea de contabilitate primară ale departamentului de service.
  • Efectuează rapoarte în ceea ce privește activitatea service-ului.
  • Promovează produsele și serviciile companiei.
  • Informează clienții cu privire la noutățile apărute în portofoliul de servicii, produse și oferte ale companiei.

NIVEL CARIERĂ: Mid-Level/Peste 3 Ani Exp

TIP CONTRACT: Full time

Tehnician service

CANDIDATUL IDEAL:

  • Inginer service sau tehnician service
  • Autorizat ISCIR rsl/rvt
  • Experiență în companii cu profil similar
  • Cunoștinte de specialitate în domeniile automatizări, instalații (în special centrale termice)
  • Cunoștințe utilizare computer : MS Office
  • Orientare către client
  • Capabil sa lucreze în echipă
  • Permis de conducere

RESPONSABILITĂȚI / BENEFICII:

  • Asigură activitățile de service care decurg din cerințele de garanție acordată echipamentelor vândute de SC Ecoflam la clienții finali ai acestuia (punere in funcțiune, service/reparații, mentenanță, atât pe perioada de garanție, cât și post garanție; prin solicitari de service ocazionale sau prin contracte de servicii încheiate cu clienții).
  • Preia de la secretariat documentațiile necesare executării lucrărilor de PIF , SERVICE, VTP.
  • Ia legatura cu clienții stabilind ora întâlnirii.
  • Completează formularele necesare.
  • Completează formulare de garanție.
  • Întocmește și trimite către furnizori lista pieselor de schimb necesare în procesul de Service.
  • Comunică cu distribuitorii pentru rezolvarea problemelor de punere în funcțiune, exploatare, montare, depanare și reglaj, de găsire a unor soluții tehnice optime.
  • Organizează și susține activități de instruire a distribuitorilor în activitatea de profil (cursuri individuale și colective) și verificarea nivelului cunoștințelor asimilate.
  • Studiază principiile de funcționare a echipamentelor noi.
  • Participă activ la activitațile tehnice necesare proiectelor altor compartimente: Caravane de prezentare produse, prezentări machete funcționale la clienții direcți ai SC Ecoflam, instruiri periodice tehnice ale altor compartimente.
  • Asigură asistență tehnică Centrelor de Service Autorizate cu care compania a încheiat contracte de service în zona desemnată.

NIVEL CARIERĂ: Mid-Level/Peste 3 Ani Exp

TIP CONTRACT: Full time